loading...
عشق
نوید سلیمانی بازدید : 123 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)



شال و کلاه کن آسمون خیسه


چترت رو واکن گریه بارونه

حال و هوای برگ ریزون چشمامو

پاییزم نمیدونه

پروانه ها وقتی که میسوختن

تقدیرتو دوختن به تقدیرم

هر وقت دلت میگیریه میسوزم

هر وقت دلت میسوزه میمیرم ...

خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم

دوست داشتنت خوبه خیلی دوست دارم

محبوب من چشمات به من میگن

روز جدایی خیلی نزدیکه

میری نمیدونی که دور از تو

دنیام چقدر غمگین و تاریکه

دنیای من تاریک و غمگینه

بار جدایی خیلی سنگینه

هرکس که از حالم خبر داره

از شونه هام این بارو برداره




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 5,690